- Веб сајтот на вашата компанија е landing page!
- Вашиот веб сајт (вклучувајќи ја секоја страница на сајтот која, исто така, е landing page) мора да функционира како каталог на производи или услуги.
- За секоја група на производи или услуги креирајте посебни текстуални реклами. Keepaneye.mk платформата ви го овозможува тоа речиси во реално време.
- За секоја група производи/реклами или услуги/реклами креирајти посебни landing pages. Зошто? Ако купувачот кликне на рекламата за монитор, значи дека е заинтересиран токму за таа понуда и кликот треба да го упати на страницата каде што се информациите и понудите за мониторите, а не на почетната страница на вашиот сајт или на некоја друга страница (на која се наоѓаат, да речеме, информациите за клима уреди). Инаку, кликот ќе го смета за грешка и ќе го напушти вашиот веб сајт.
- Landing page мора да содржи релевантни информации за заинтересираниот.
- Водете евиденција која група производи/реклами најчесто се клика, колку продажби се реализирани и кој сегмент на производи или услуги привлекува најмногу купувачи.
- Учете од присобраните бројки. Ако имате висок clickrate (многу кликови), а лоша конверзија (продажба), тогаш многу веројатно е дека вашата текстуална реклама функционира добро, а landing page (на вашиот веб сајт) треба да се подобри.
- Целта на онлајн рекламите не е да направите многу кликови. Нивната цел е да постигнете повисок степен на конверзија (да имате повеќе купувачи).
- Подредете го асортиманот на производи или услуги според најбараните групи производи или услуги.
- Ставете повеќе реклами за оние групи производи или услуги кои најмногу се се бараат. А тоа лесно ќе го утврдите преку бројот на кликови.
6.7.14
10 работи што мора да ги знаете за да имате успешна рекламна кампања на интернет
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.