12.1.15

Google Display Network и ремаркетинг (2)


Искуствата што ги има MediaSolutions потврдуваат дека ремаркетингот се покажува како многу делотворна алатка во рекламните кампањи онлајн. Исто така, многу е интересно да се види како сето тоа изгледа на дело.
Сметаме дека треба да покажеме уште неколку илустрации како функционира
ремаркетингот преку Google Display Network. Еден интернет корисник кој покажал барем еднаш интерес за производите на Витаминка ќе може да ги гледа рекламните понуди на многу други сајтови, кои и не мора да се од Македонија. Едноставно GDN го следи интересот на интернет корисникот. Па, така, ако некој посетува сајтови и од балканските земји, и од Европа, или САД, пак ќе ги види рекламите на Витаминка.

1. Тука гледаме банер на Витаминка Прилеп на насловната страница на онлајн изданието на реномираниот германски неделник Spiegel -  Spiegel Online International.





2. На следната слика се прикажува скајскрејпер на Витаминка на spiegel.de



3. На ова слика се гледа банер на Витаминка на водечкиот американски весник The New York Times.





4. И на четвртата слика се прикажува банер на онлајн изданието на многутиражниот српски весник Вечерње Новости.
  






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.