Google Display Network овозможува лесно и ефикасно рекламирање на повеќе од 2 милиони светски веб сајтови, вклучувајќи ги и најпознатите, како: weather.com, nationalgeographic.com, time.com, nbc.com, tumblr.com, tripsdvisor.com и многу други. Рекламирањето на овој начин ве издвојува од конкуренцијата.
Google Remarketing ја прикажува вашата реклама на корисници кои претходно ја посетиле вашата веб сајт.
На овие корисници може да им се прикажат реклами прилагодени за нив во зависноста од тоа која страница од вашиот сајт ја посетиле. Вашите реклами може да им се прикажат додека посетуваат други сајтови кои се дел од Google Display Network или додека бараат работи на Google кои се поврзани со вашите производи
Ремаркетингот е најдобар начин да останете поврзани со вашата целна група.
На овие корисници може да им се прикажат реклами прилагодени за нив во зависноста од тоа која страница од вашиот сајт ја посетиле. Вашите реклами може да им се прикажат додека посетуваат други сајтови кои се дел од Google Display Network или додека бараат работи на Google кои се поврзани со вашите производи
Ремаркетингот е најдобар начин да останете поврзани со вашата целна група.
Вашите релевантни реклами и понуди ќе бидат постојано присутни на интернет, а тоа значи дека и вашиот бренд е секогаш присутен и е на врвот на пребарувањата токму кога вашите клиенти се подготвени да купат производ што вие го нудите.
Добар пример за ремаркетинг е кампањата на Витаминка од Прилеп.
На сликата доле, на насловната страница на германскиот неделник Spiegel (spiegel.de) се гледаат банер и скајскрејпер реклами на Витаминка.

No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.