Како одлучуваме што да купиме?
Прво, најчесто прашуваме луѓе што ги знаеме.
Второ, го посетуваме вебсајтот на компанијата што го нуди производот.
Трето, читаме на интернет што пишуваат за производот луѓе што веќе го купиле.
Четврто, читаме написи во весник за производот.
И, петто, одлучуваме врз основа на реклами на телевизија.
http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2013/under-the-influence-consumer-trust-in-advertising.html
Поуката е: денес секоја компанија мора да има свој вебсајт. И, мора да ги искористи сите можности да ги донесе потенцијалните купувачи на сајтот.
Во Македонија има околу 1 400 000 корисници на интернет. Најпосетуваниот сајт во Македонија има reach од околу 250 000 луѓе.
Според најновите сознанија, кога одлучуваат да купат производ, луѓето најмногу прашуваат пријатели, а после го посетуваат веб сајтот на фирмата што го нуди производот. Да речеме, кога некој ќе одлучи да го осигура автомобилот, најчесто ги прашува пријателите за нивните искуства. Во Македонија луѓето често сакаат да дознаат и дали има некој познат што работи во некоја осигурителна компанија.
Интересно, на второ место според процентот на анкетираните доаѓаат оние кои го посетуваат веб сајтот на осигурителната компанија или осигурителното брокерско друштво.
Платформата на Keepaneye го прави токму тоа веќе 4 години со успех.
Рекламите пласирани преку оваа платформа се најевтините линкови кои водат до вебсајтот на твојата компанија.
Keepaneye има reach од преку 750 000 интернет корисници во Македонија. Значи, три пати повеќе од најпосетуваниот сајт во Македонија.
Притоа, треба да се знае:
- CTR за рекламите на Кeepaneye e 0,6, што е 5-6 пати подобро од светскиот просек.
- CPM e најмалку десет пати поевтино од други форми на онлајн или офлајн рекламирање. ( CPM за банер со димензии 468 X 60 на порталот dnevnik.mk е 150 денари, што е 30 пати поскапо од Keepaneye).


No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.