22.12.15

Како одлучуваме што да купиме?




Како  одлучуваме што да купиме? 
Прво, најчесто прашуваме луѓе што ги знаеме. 
Второ, го посетуваме вебсајтот на компанијата што го нуди производот. 
Трето, читаме на интернет што пишуваат за производот луѓе што веќе го купиле. 
Четврто, читаме написи во весник за производот. 
И, петто, одлучуваме врз основа на реклами на телевизија.


http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2013/under-the-influence-consumer-trust-in-advertising.html

Поуката е: денес секоја компанија мора да има свој вебсајт. И, мора да ги искористи сите можности да ги донесе потенцијалните купувачи на сајтот.

Во Македонија има околу 1 400 000 корисници на интернет. Најпосетуваниот сајт во Македонија има reach од околу 250 000 луѓе. 

Според најновите сознанија, кога одлучуваат да купат производ, луѓето најмногу прашуваат пријатели, а после го посетуваат веб сајтот на фирмата што го нуди производот. Да речеме, кога некој ќе одлучи да го осигура автомобилот, најчесто ги прашува пријателите за нивните искуства. Во Македонија луѓето често сакаат да дознаат и  дали има некој познат што работи во некоја осигурителна компанија. 
Интересно, на второ место според процентот на анкетираните доаѓаат оние кои го посетуваат веб сајтот на осигурителната компанија или осигурителното брокерско друштво.


Ова значи дека се уште важи старото правило дека најдобра реклама е луѓето да зборуваат за твојот приозвод. Второ што им е важно на купувачите е да добијат потребни информации за приозводот на веб сајтот на компанијата што го нуди. 

Освен задоволни муштерии, денес е потребно и да ги донесеш купувачите на твојот веб сајт.
Платформата на Keepaneye го прави токму тоа веќе 4 години со успех. 
Рекламите пласирани преку оваа платформа се најевтините линкови кои водат до вебсајтот на твојата компанија.
Keepaneye  има reach од преку 750 000  интернет корисници во Македонија. Значи, три пати повеќе од најпосетуваниот сајт во Македонија. 
Притоа, треба да се знае: 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.