2.7.14

Како се мери популарноста на сајтовите или на другите медиуми?


Популарноста на сајтовите може да ја види секој поединец на сајтот audience.mk. Меѓутоа, посетеноста не е единствениот релевантен параметар за избор на сајт за интернет-реклама. Со помош на социодемографските анализи на Gemius (според пол, возраст, географска положба, висина на приходи и уште многу други параметри) и со можноста за бихејвиорално таргетирање овозможено е да се лоцира целната група на клиентот кои сајтови ги посетува и ласерски прецизно да се таргетира. Значи, ако некој сајт е најпосетен, а публиката во голем процент е малолетна, тогаш тие не претставуваат целна група за реклами од автомобилската индустрија, на пример. Затоа, алатките на Gemius се потребни за да се постигне максимална ефективност и ефикасност од интернет-рекламите. Ние во Media Solutions го правиме ова таргетирање и медиа планирање за нашите клиенти и за маркетинг-агенциите со коишто соработуваме.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.