Популарноста на сајтовите може да ја види секој поединец на сајтот
audience.mk. Меѓутоа, посетеноста не е единствениот релевантен параметар
за избор на сајт за интернет-реклама. Со помош на социодемографските
анализи на Gemius (според пол, возраст, географска положба, висина на
приходи и уште многу други параметри) и со можноста за бихејвиорално
таргетирање овозможено е да се лоцира целната група на клиентот кои
сајтови ги посетува и ласерски прецизно да се таргетира. Значи, ако
некој сајт е најпосетен, а публиката во голем процент е малолетна, тогаш
тие не претставуваат целна група за реклами од автомобилската
индустрија, на пример. Затоа, алатките на Gemius се потребни за да се
постигне максимална ефективност и ефикасност од интернет-рекламите. Ние
во Media Solutions го правиме ова таргетирање и медиа планирање за нашите
клиенти и за маркетинг-агенциите со коишто соработуваме.
2.7.14
Како се мери популарноста на сајтовите или на другите медиуми?
Популарноста на сајтовите може да ја види секој поединец на сајтот
audience.mk. Меѓутоа, посетеноста не е единствениот релевантен параметар
за избор на сајт за интернет-реклама. Со помош на социодемографските
анализи на Gemius (според пол, возраст, географска положба, висина на
приходи и уште многу други параметри) и со можноста за бихејвиорално
таргетирање овозможено е да се лоцира целната група на клиентот кои
сајтови ги посетува и ласерски прецизно да се таргетира. Значи, ако
некој сајт е најпосетен, а публиката во голем процент е малолетна, тогаш
тие не претставуваат целна група за реклами од автомобилската
индустрија, на пример. Затоа, алатките на Gemius се потребни за да се
постигне максимална ефективност и ефикасност од интернет-рекламите. Ние
во Media Solutions го правиме ова таргетирање и медиа планирање за нашите
клиенти и за маркетинг-агенциите со коишто соработуваме.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.