1.12.14

CPM - Cost-per-Mille (CPM) или Thousand Ad Impressions (TAI)




CPM - Cost-per-Mille (CPM) или Thousand Ad Impressions (TAI) 

Што е cpm и како се пресметува? Cpm е поим кој се користи во медиумското планирање. Со помош на cpm се утврдува колку чини рекламирањето во различни медиуми (на пример, спот на телевизија, реклама во весник или на интернет). Cpm одредува која сума пари е потребна една реклама да ја видат (прочитаат или чујат) 1000 луѓе.

Ова е формулата:

цена на оглас
----------------- X 1000 корисници = цена по илјада визуелни контакти со корисници
нетоопфат [1]

За весници cpm би се пресметувал на следниот начин:

цена на оглас (реклама)
----------------------------- X 1000 корисници = цена по илјада корисници
продадени примероци x
коефициент на читаност [2]

[1] Нетоопфат е вкупниот број на контакти преку различни медиуми. За печатени медиуми тоа е број на читатели, за телевизија е број на гледачи, за радио е број на слушатели, за веб страници е број на импресии.
[2] Нема егзактна формула. во Македонија тој коефициент изнесува 4. Значи, за еден весник кој има тираж од 1000 примероци се смета дека има 4000 читатели.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.